4 Eylül 2013 Çarşamba

Bedaş ile ilgili şikayetim


Bedaş ile yaşadığım sorun nedeni ile kendilerine gönderdiğim şikayet mektubum, çözüm ile ilgili herhangi bir dönüş olur ise yine burada paylaşacağım. Kamu zihniyetli kurumların halka yaklaşımını sergilemesi açısından kötü bir örnek.

Sn. Yetkili,

03 Eylül 2013 tarihinde Bedaş Güngören işletme müdürlüğüne gittim, 20 gün kadar önce evimi taşıdığım için ilişik kestirdim ve
tarafıma ödenmesi gereken bir güvence bedeli söz konusuydu 15 gün sonra nakden ödenileceği personeliniz tarafından bildirildi.

Öneri : Ben evimi yeni bir adrese taşıdığıma göre eski güvence bedeli neden Güngören müdürlüğünden Küçükçekmece müdürlüğüne devredilmiyor?
İşin operasyon yükünü vatandaş ve Bedaş çalışanı için azaltır.

Şikayet : Ben işlerimi bırakıp Güngören işletme müdürlüğüne paramı almaya gidiyorum, saat 09:48 itibarı ile bana verilen sıra no ek’te göreceğiniz gibi 114,
Bekleyen kişi sayısı         : 74
İşlem gören numara        : 40
İşbaşı saati                     : 08:30
Çalışan banko sayısı        : 5
Toplam geçen süre          : 1 saat 18 dakika

Bu kadar bekleyemeyeceğim için öğleden sonraya bıraktım,  takdir edilir ki benimde vatandaş olarak çalışıp para kazanmam gerekir ki elektrik idaresine ödemelerimi yapabileyim ve orada çalışan memurlarda maaşlarını alsınlar.

Öğleden sonra gittiğimde saat 13:52 bana verilen sıra numarası 347, bekleyen kişi sayısı 186, takdir edersiniz ki bekleyemedim.

Benim sizden iade edilecek parayı neden hesabıma transfer olarak alamadığımı, neden işimi bırakıp bu tür bir işle uğraşmam gerektiğini bana kendi iş prosedürleriniz içerisinde bildirmeniz durumunda yapılan iş ve işlemlerden memnuniyetsizliğim bir anlamda giderilmiş olacaktır.

Sorunumla ilgili yazılı çözüm önerinizi rica ediyorum.

Saygılarımla,

Ünal KARAGÖZ
0533 370 9642

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder