Bedaş ile yaşadığım sorun nedeni ile kendilerine gönderdiğim şikayet mektubum, çözüm ile ilgili herhangi bir dönüş olur ise yine burada paylaşacağım. Kamu zihniyetli kurumların halka yaklaşımını sergilemesi açısından kötü bir örnek.
Sn.
Yetkili,
03 Eylül
2013 tarihinde Bedaş Güngören işletme müdürlüğüne gittim, 20 gün kadar önce
evimi taşıdığım için ilişik kestirdim ve
tarafıma
ödenmesi gereken bir güvence bedeli söz konusuydu 15 gün sonra nakden
ödenileceği personeliniz tarafından bildirildi.
Öneri :
Ben evimi yeni bir adrese taşıdığıma göre eski güvence bedeli neden Güngören
müdürlüğünden Küçükçekmece müdürlüğüne devredilmiyor?
İşin
operasyon yükünü vatandaş ve Bedaş çalışanı için azaltır.
Şikayet
: Ben işlerimi bırakıp Güngören işletme müdürlüğüne paramı almaya gidiyorum,
saat 09:48 itibarı ile bana verilen sıra no ek’te göreceğiniz gibi 114,
Bekleyen
kişi sayısı : 74
İşlem
gören numara : 40
İşbaşı
saati : 08:30
Çalışan
banko sayısı : 5
Toplam
geçen süre : 1 saat 18 dakika
Bu kadar
bekleyemeyeceğim için öğleden sonraya bıraktım,
takdir edilir ki benimde vatandaş olarak çalışıp para kazanmam gerekir ki
elektrik idaresine ödemelerimi yapabileyim ve orada çalışan memurlarda maaşlarını
alsınlar.
Öğleden
sonra gittiğimde saat 13:52 bana verilen sıra numarası 347, bekleyen kişi
sayısı 186, takdir edersiniz ki bekleyemedim.
Benim
sizden iade edilecek parayı neden hesabıma transfer olarak alamadığımı, neden
işimi bırakıp bu tür bir işle uğraşmam gerektiğini bana kendi iş
prosedürleriniz içerisinde bildirmeniz durumunda yapılan iş ve işlemlerden
memnuniyetsizliğim bir anlamda giderilmiş olacaktır.
Sorunumla
ilgili yazılı çözüm önerinizi rica ediyorum.
Saygılarımla,
Ünal
KARAGÖZ
0533 370
9642
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder