0216 430 15 75 numaralı telefondan ikinci kez telefon aldım, arıyorlar açarsam otomatik pilotta bekletip sonra bir sürü hikaye anlatıyorlar. Dün arayan çocuğa daha önce arandığımı ve bu konuşmaları yaptığımızı ancak sigortaya ihtiyacım olmadığını söyledim, yine de anlatmak istediğini söyledi, aynı şeyleri dinledim. Sonuçta yine sigorta satın almayacağımı bildirdim, kapattık. Kibarlıkla bu tür aramaları sonuna kadar dinlemeye çalışıyorum ama karşımdaki kurumun müşteriye/ potansiyel müşteriye/insana hiç saygısı olmadığını bir kez daha görmek dışında bir kazancım olmuyor. Gerçi bana ne anlatılırsa anlatılsın sonuna kadar pozitif dinleyip yine de satın almayabilirim, lakin can sıkıcı olan bu tür firmaların telefonlara ulaşması ve ısrarla sanki sizden alacaklı gibi sizi aramaları..Nefretten başka bir şey uyandırmıyor, bu tür şirketlerden bundan böyle telefon aldığımda bende telefonu açık bırakıp, sonrasında karşıdaki kişi konuşmaya başladığında yüzüne kapatacağım. Böylece yaptıkları saygısızlıkla ilgili ufak bir telekom faturası ve suratlarına kapatılma cezası vermiş olacağım.
Herkese sabırlar diliyorum ve bu tür sapıkça aramalara son verilmesi için gerekli olan kanuni düzenlemelerin yapılması dileğimi bir kez daha yineliyorum.
Günlük hayatımızın olağan akışından uzaklaştığı noktalarda, kayda değer bulunan ışıltıların zihnimdeki yansımaları, bir günlük değil eksikleriyle akılda kalanlar.
12 Nisan 2013 Cuma
Avrupa Birliği Schengen vizesi anketi duyurusu
Takip etmekte olduğum bir blog'da gördüğüm Avrupa Birliği anket çalışmasına katılımınız vizelerin kaldırılması yada kısa süreli vizelerde kolaylık getirilmesi yönünde yardımcı olabilecektir. Lütfen katılınız
http://ec.europa.eu/yourvoice/ipm/forms/dispatch?form=VisaCommittee
http://ec.europa.eu/yourvoice/ipm/forms/dispatch?form=VisaCommittee
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)