Evimizdeki buzdolabı 6-7 yıllık mesaisinin sonunda artık homurdanmaya başladığından kendisini emekliye ayırmak zorunda kaldık, yenisini almak üzere Darty Yenibosna mağazasına gittik. Daha öncede Darty Yenibosna mağğazasından alışveriş yapmıştık ve memnunduk. Gayet ilgili bir satış personeli elinden gelen yönlendirme ve yardımı yaparak bize Samsung marka bir buzdolabı sattı. Buraya kadar herhangi bir sorun yaşamadık, ödemesini yaptık ve teslimat için adres diğer bilgileri verdik. Özellikle teslimatın saat 17:00 veya sonrasında yapılması konusunda da anlaştıktan sonra mağazadan ayrıldık
Bir gün sonra sabah saat 08:45 telefonum çaldı, arayan kişi Darty adına teslimatı yapılacak buzdolabı için arıyorum dedi, ben tabii bu saatte işyerine gitmekte olduğum için kabul edemeyeceğimi söyledim ve saat 17:00 yada sonrasında teslimat istediğimi tekrar bildirdim. Ürün teslimatı yapılamadı deyip iade edilmiş, bekledim ne arayan var ne soran, tekrar aradım müşteri hizmetleri dinledi sonrasında yeni bir gün verdiler, o gün hafta sonu idi ve eşim evdeydi ancak başka bir sorunla karşılaşıldı, buzdolabı dış ambalajının büyüklüğünden ötürü eve girememişti. Samsung yetkili servisi taşıyıcıların dolabı ambalajdan çıkartarak içeriye sokulmasını kabul etmedi. Garanti kapsamından çıkar dediler, sonuçta dolap tekrar geri gitti :)
Sonrasında yine arayan soran yok, ben bir kaç tane mail Darty müşteri hizmetlerine ve hızımı alamayıp Darty'nin İngiltere'deki merkezine gönderdim. Kapı duvar, adamların bana verdiği bir otomatik cevap, şikayetiniz kayda alınmıştır, teşekkür ederiz.
Sonrasında yaklaşık 30 dakika cep telefonumdan Darty çağrı merkeziyle görüşerek ( herhalde Türkiye'de Turkcell ile iş ortağı olmuşlar:) ) güya cumartesi günü öğleden öncesi için anlaştık..Samsung çağrı merkezini de arayarak aldığım bilgiyi onlarla da paylaştım. Neyse Cumartesi sabah saat 11:00 telefonum çaldı uyandım, Samsung'cular arıyor, henüz gelmedi dedim. Neyse tekrar Darty çağrı merkezini arayıp bağırdım çağırdım, beni dinleyen çocuk evet mağduriyetinizi anlıyorum dedi, yani çocuğa helal olsun aldığı parayı hakediyor, zaten ben ne zaman çağrı merkezini arasam oradakilere siz konuştuklarımı üzerinize almayın derim :)
Herneyse sonunda ürün teslim edildi, servisste gelip kapının önünde ürünü ambalajından çıkartarak kurdu. Bu işlemlerin yapılması bir haftadan fazla sürdü. Buradan bir kez daha şunu anlıyorum, Darty, TeknoSa, Saturn ve ismi aklıma gelmeyen diğer teknoloji marketlerden ev eşyaları için alışveriş yapmayı düşünüyorsanız teslimatta karşılaşacağınız sorunları gözönünde bulundurmayı unutmayın.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder