Servis geldi ve dolabı inceledi, koku sorunumuzun dışında belirlediğim diğer bir sorunu servisle paylaştım, dolabın buzluk kısmında oluşan kabarmalar söz konusu ve bu kabarmalar sanki plastiği ateşe tabi tuttuğunuzda oluşan cinsten, servisten gelen arkadaşlar videosunu çekerek genel merkeze göndereceklerini söylediler. 27 Ağustos itibarı ile size bir dönüş olacaktır dediler, akşama kadar bekledim ve servis firmasını aradım 10 dakika kadar telefonda bekledikten sonra birisi telefonu açtı, kayıt numaramı bildirdim baktı e ne olacaktı sizin için servis gelmedi mi dedi, bende servis geldi ama kabarmayla ilgili şikayetimi bugün sonuçlandıracaklardı o ne oldu diye aradım dedim. Bekleyin dedi 5 dakika sonra sizin dolabınız için parça sipariş edilmiş gelince sizi arayacağız dediler, Deniz hanım ilgileniyormuş.. Yani ben servisi aramazsam servis beni aramayacak :) Tesadüf aynı gün öğlen saatlerinde Samsung Müşteri hizmetleri beni aradı ve memnuniyet anketi yaptı, müşteri temsilcilerinden memnun muyum gibi bir kaç soru sordular bende memnuniyetimi bildirdim, sonrasında arkadaşlarınıza çevrenize Samsung ürünlerini tavsiye edermisiniz dediler, bende kesinlikle etmem dedim. Samsung şirketinin tüm İstanbul'da sattığı tüm ürünler için ( yani cep telefonu, televizyon, beyaz eşya v.b.) aklınıza ne gelirse hepsi için sadece 8 servisi var... Gümrük ve Ticaret bakanlığı bu tür bir işe nasıl izin vermiş anlamak mümkün değil. Kızcağız teşekkür etti ama şaştı kaldı.
İşin peşindeyim, gelişmeler bu sayfalarda..
Bu arada servis ile ilgili şikayetler için :
T.BakanligiEvrakKabul@gtb.gov.tr elektronik posta adresini kullanabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder